close

轉冷少少,就好想去恰下恰下,呢日男朋友今晚係深水埗收工,我哋就決定咗喺滾火鍋度打邊爐(*‘ v`*)



當日去到差唔多全場滿座,好彩仲有位~~


餐牌上有好多嘅選擇,價錢唔算貴,最重要係食物好高質,服務熱情,睇得出老闆好用心經營,下次想一大班人打邊爐嘅時候,不妨考慮下呢間滾火鍋(^y^)


 



 一坐低就有調味料俾我哋~



 有一個位我覺得幾用心就係,我坐既卡位係有差電位,咁我就可以一路玩電話一路打邊爐,又唔怕電話冇晒電(^u^)

 



 我哋揀左芫荽皮蛋湯,想食清啲,又唔想太熱氣~

 



 台灣白鱔片好新鮮,顏色晶瑩剔透,魚肉嫩,不過要小心就係有啲多骨(ノ>ω<)ノ 



黑毛豬片,分量超多,因為其實佢既一塊超大塊~ (,,・ω・,,)


 

 

 



 小食叫咗煎墨魚餅,我覺得呢個小食好高質,因為墨魚餅食到粒粒墨魚,而且10分彈牙鮮甜!(ゝ∀・)

 

 




 黑松露鮮蝦水餃10分正,蝦肉彈牙,仲食到好香嘅黑松露味(゚3゚)~♪


 


響鈴係自家製,10分大條,質感香脆,放落湯底3秒就好拎返上嚟,但係就有少少油(^_っ^)


 



冇諗過豬頸肉係咁靚,整成玫瑰花味,加分呢! 倒啲蛋白落去,咁煮完之後,豬頸肉就可以保持玫瑰花嘅形狀,我覺得豬頸肉味都幾濃!口感很爽! ε٩(๑> ₃ <)۶з


 



蟹子蝦滑好正,勁彈牙而且好足料,必叫呢~ 


 

 

 

 


總括來講,我覺得呢間火鍋店質素好高,可以同朋友嚟encore(σ′▽‵)′▽‵)σ



滾火鍋 

地址 :深水埗青山道129-135號顯輝大廈地下2-7號舖


 

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

 


聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

arrow
arrow

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()