close

難得係中環搵到價錢相宜既食店,係我喜愛既台灣野食,小店經營,幾有家既感覺~



對我黎講,餐牌選擇唔算多,慶幸我地點既每一樣野食都唔錯(*´з`*)


 

 


原條蒲燒鰻魚飯 $138 

原條鰻魚飯好有份量ヾ(●゜▽゜●)♡ ,淨係食鰻魚我都飽喇~~鰻魚軟腍濕潤多汁,而且好厚肉,味道濃郁,甜甜地好入味,配埋嫩滑既溫泉蛋,撈飯就岩晒,珍珠飯好食!!!~ 

 


 

 

 

 



炸花枝丸 $32 ( ♥д♥)即叫即炸,金黃可口,幾彈牙,入面有好多墨魚粒,點埋淮鹽更惹味!




米紙蝦春卷 $32 

好好食(´,,•ω•,,)♡,外層勁香脆,有非常多既蝦粒,好足料!

 





炸台灣香腸 $28 台灣腸外脆內軟,脂肪比例少,所以食落去乾身一點!!(*´д`)~♥



魯肉飯 $18 一啲都唔肥膩,五花腩肉粒,加上蔥花,但醬汁多一點會更好!





芋圓仙草凍 $35 


有熱同凍揀,芋圓好有咬口ლ(・´ェ`・ლ),十分煙靭,淺紫色個款既芋圓最好食,食到粒粒芋頭,仙草凍好似啫喱,甜度剛好!

 

 


一起食堂 

地址:中環域多利皇后街2號地舖


 

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

 


聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()