close

朋友想試呢間pancake好耐,但地點唔太就腳,不過我地終於係上星期的起心肝黎左:P

見到每一枱都有叫pancake,我地當然唔會錯過啦,不過就食左咸點先~~


餐廳用電子平板下單,可以睇到晒唔同菜式既樣~ 但因為做唔到甜品後上既功能,所以想食甜品就要食到中途先再叫甜品喇~

 

 



Waffle Benedicts $138

 

 


 

 

好吸引既一款主菜,窩夫上有2隻水波蛋,輕輕切開蛋黃汁就流晒出黎❤️,不過有一隻水波蛋就熟左啲~~


窩夫仲有少少脆,伴著煎香左既煙肉、熟透既牛油果同荷蘭醬,口感又唔會乾爭爭,岩晒我口味!


Calamari Squid Ink Pasta $148

原先會以為好膩,但意粉味道頗清新,因為用左蕃茄莎莎同檸檬,所以比較開胃~

 

而且用左芥末忌廉汁,有小小既芥末既,令味道變得更豐富!


最後介紹當然係甜品吧,在芸芸口味當中,我地揀左原味~~

The pantry's pancake $120

我同朋友係pancake迷,面對眼前既pancake,完全搵唔到拒絕食既理由🤤!

 

 


有3大片厚厚既Pancake,應該有1.5cm高,有蛋香之餘,口感非常鬆軟,而且入口即溶哦😋,pancake可以配上楓糖漿/忌廉食,佢既焦糖牛油,令pancake更香甜,如果糖漿份量再多點就好了🙆🏻❤️

食物味道真的不錯,可惜我好少先黎圓方一次,唔次下次再見會係幾時呢><?


 

餐廳資料:The Pantry

 

地址:尖沙咀柯士甸道西1號圓方(Elements) 2樓2133號舖

__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()