比貓貓而吸引而黎(*´▽`*)

西貢呢間貓cafe好pink,分左2層,樓下係cafe區而樓上係貓貓區,感覺好舒服,食完野就可以上去同貓貓玩,品種我唔太識分,不過全部都好乖(*‘ v`*)


 

 


我地食左午餐先黎,所以淨係叫左(大粒墨)抹茶鮮奶同tiramisu(^u^),啲特飲名好得意,全部都係貓貓既名,#抹茶鮮奶 $52,中距中舉,唔算好重抹茶味,飲品會送貓貓曲奇,我哋無聊都幫佢加番啲眼兒口鼻(ノ>ω<)ノ #tiramisu $88,好大份,不過我中意食多cream啲(✪ω✪)


 

 

 

 

 



[#呢排都係乖乖留係屋企吧☺️] . 



貓粉 

地址:西貢普通道54號地下






想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)


聯絡/ 邀請/ 合作試用:



Email: puishanlee0429@gmail.com

Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |Facebook: 娜娜飄流記 Nana’s diaryyy

UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | GirlabGirlssss大眾點評小紅書

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()