啱啱先係東京返嚟,就已經好掛住日本,為左解決對日本嘅思念,我就同朋友去左元朗食omakase (^u^) 分別有前菜、刺身、壽司、湯同水果,每一樣食物都係師傳用當日最新鮮嘅食材去整,每一道菜色都好似係藝術品,師傅係慢慢喺我哋面前表現~~~


 

 


 



 第一次食北海道白栗米,睇落平平無奇,但係都幾有驚喜,因為粟米甜度高,又帶點爽脆!另外一樣前菜係靜岡蕃茄,平時麻麻地食生蕃茄既我,我都覺得唔錯,因為呢個蕃茄都係比較甜,而且好開胃甜,蕃茄上有水菜,令顏色更豐富(^y^)


 

 



 蝶魚刺身,可以點上酸汁,我比較喜歡原汁原味(ノ>ω<)ノ 



 


八爪魚竹鬚,好新鮮呢,用上小小梅醬,令到味道酸酸地,更加開胃啲,味道特別!

 


 深海池魚配上酸汁啫喱,兩者都好夾,夏天嘅池魚肉質會特別好,魚肉好爽口,肉質細緻(*’ー’*)


 


 沙甸魚刺身,魚味比較濃啲,魚肉質地好滑 (,,・ω・,,)

 


燒左既鯖魚刺身,魚味好濃,新鮮肥美 ~



富山灣白蝦壽司,好矜貴而且好鮮甜,細細隻但蝦味好夠(*´∀`)~♥

 


 新鮮北奇貝,新鮮度不得了,好有海水味之餘,爽口甜美~



 活赤貝,美味可口,食到赤貝既咸鮮(ゝ∀・)



 池魚仔,比深海池魚更濃味~

 

 

 

 

 白海膽,超好食(゚3゚)~♪好creamy,入口即溶,香味好突出 



赤海膽,唔錯 ~

 


拖羅壽司,壽司飯用左燒拖羅既魚油去整,勁香口,超好食呀(。◕∀◕。)

 


 醬油漬舌拿魚,口感會滑啲同濃味啲 ~

 


燒蝶魚邊,我好中意呀(。◕∀◕。)入口即溶,油份好重 



海鰻魚,好香 洋蔥湯,真材實料,淡淡洋蔥味! 


 

仲有蜜瓜做甜品,今餐真係好豐富,我同朋友都覺得值得一試,呢餐飯好滿足呀!

 

 

 

 

 

寿司の神

地址:元朗馬田路安寧大廈20-30B七號地舖



想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

 


聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: puishanlee0429@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()