趁去旅行前,去做Lavish Beauty做 RF射頻緊緻面部療程,
希望可以踢走包包面,旅行影相都影得靚D(*‘ v`*)

 

 

Lavish Beauty環境舒適,房間都好大,簡潔乾淨~

 

 

呢部就係今次用既儀器,利用RF射頻技術,為細胞底層加熱,分解脂肪,從而促進膠原的再生,增加膠原蛋白,緊緻肌膚,有效改善鬆弛既肌膚,睇落都冇咁包包面(ノ>ω<)ノ

 

 

 

 

美容師會先幫我洗面、針清、再進行緊緻面部療程,最後會敷上保濕面膜。

 


 

 

 先幫我洗面、針清,修雜毛同去粒粒,針清完面部皮膚光滑左好多!

 

塗上保濕gel,再進行緊緻面部療程,過程好舒服,完成無痛的,只有小小暖暖地既感覺~

 

 

做完兩邊面之後,我覺得收緊左面部既輪廓,改善面部鬆弛、水腫既問題,比未做之前明顯冇咁腫(,,・ω・,,)

 

 

最後會敷上保濕面膜,皮膚變得水潤同有光澤~

 

 

 

 

最後做埋香薰耳燭,因為之前未做過,起初有小小驚,但感覺幾得意(ゝ∀・)

淨係聽到"滋滋"既聲,期間美容師會為我推拿按摩,以增強血液循環,排走毒素~~

 

做完之後成個人都鬆左都好relax呀~~

 

 


Lavish Beauty 

https://www.facebook.com/lavishbeautyhk/ 


旺角地址: 旺角彌敦道611-613號飛達商業中心19樓 


尖沙咀地址: 尖沙咀金馬倫道42-44號華懋金馬倫中心6樓全層



 

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()