成個星期都做嘢好辛苦,所以週五就想食好少少,咁就同男朋友一齊食咗呢一間位於銅鑼灣嘅西餐廳,環境寧靜,啱晒喺度談心~

 

 


我地點左生蠔同紅蝦,分別有西班牙生蠔同法國生蠔,我個人編號西班牙生蠔,因為味道比較甜啲,而且口感都覺creamy,size都好大隻呀!至於法國生蠔,海水味濃啲,帶少少海水嘅鹹味,質地較爽身(ノ>ω<)ノ  紅蝦刺身好大隻,啖啖肉,好新鮮同爽口(,,・ω・,,)

 


 

 

 



跟住叫左個蠔湯同蒜蓉包,個蠔湯好重蠔豉味,完全係用蠔肉整出黎,真材實料,而且一啲些微都冇,我覺得個蒜蓉包好香,而且幾香脆,用嚟點湯食一流(*´▽`*)


 

 


主食我地點左蟶子辣肉腸乾炒意粉,意粉都好爽口,而且有少少辣辣地,幾惹味,蟶子辣同肉腸嘅份量都幾多,食完都好開胃,唔錯~


 

 

 

 

 

燒春燒好香,用咗好多印度嘅香料,外皮整到少少脆,雞肉仲好嫩滑,醃得岩岩好,唔錯(*゚∀゚*)

 

 



最後我哋仲叫咗tiramisu做甜品,我哋都覺得好好食,軟芝士香滑,手指餅浸滿晒咖啡酒嘅甘香,食完好幸福啦ヽ(●´∀`●)ノ

 

 



Casa Pennington

銅鑼灣邊寧頓街13-15號隆堡柏寧頓酒店三樓

 

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

 


聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: puishanlee0429@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()