close

今次同朋友食呢間嘅蒸海鮮鍋,位於尖沙咀,我覺得座位舒服,環境闊落,幾啱一班朋友黎聚餐(゚∀゚)~

 

 


 

 蒸海鮮套餐都有幾款揀,豐儉由人,我哋就揀咗翡翠海中寶套餐$398,先食蒸海鮮,再由冬瓜盅湯底打邊爐,一鍋二食,都幾吸引㗎!


 

 


 店員首先會放在冬瓜盅原材料,冬瓜、金華火腿、排骨、冬菇粒等等,之後就可以飲到一碗鮮甜嘅冬瓜盅湯(ゝ∀・)

 

 





 第一樣食嘅就係黑松露蒸蛋,我覺得店員拿捏火候同時間都好精準,因為蒸蛋非常滑嘟嘟,超級水嫩,而且蛋香十足,店員將雞蛋蒸至半熟嘅時候,再加上黑松露去蒸,食嘅時候黑松露味四溢,簡單嘅蒸蛋都變得好味(´・ω・`)~

 

 

 



 之後店員就幫我地蒸海中蝦同沙包蜆,海蝦口感彈牙,都幾新鮮,而沙包蜆,味道鮮甜,每粒都好飽滿,食落乾淨,完全冇沙粒(≧∀≦)ゞ

 

 




 大連鮑魚水準高,簡單地鋪上蟲草花一齊去蒸,蟲草花增加口感之餘,更加帶出鮑魚嘅鮮味,鮑魚大隻厚肉,都幾有咬口! σ(´∀`*)



花蟹肉質鮮嫩,味道鮮甜,蟹膏甘香(*´з`*)


 

 



 蒸日本元貝係超級大隻同 好厚肉架,口感彈牙,仲加左蒜蓉同粉絲去蒸,味道更惹味,一定要食埋啲粉絲,因為索晒元貝既精華 (*´з`*)

 

 

 





另外蒸貴蚌都好正,肉質軟腍,好有咬口,味道新鮮!!(›´ω`‹ )


 

 



 食到呢度,就可以飲一碗原汁原味嘅冬瓜盅湯,我覺得幾清甜,而且略帶咸香!



飲完湯就可以開始打邊爐,火鍋嘅配料有豬腩片、手打四寶丸、美國筒蠔、同菜 ~

 

 


豬腩片肉味很濃,肉質頗腍,而且唔會話好肥 (。•ㅅ•。)♡

 


美國筒蠔好大隻,煮完之後依然脹卜卜,十分肥美 ε≡ヘ( ´∀`)ノ

 

 



手打四寶丸只有4粒,如果每一款手打丸都有兩粒,咁每人都可以食晒4款既手打丸~手打丸分別有蝦丸、墨魚丸、豬肉丸同鯪魚肉,蝦丸、墨魚丸爽彈,而且都好足料 ~



最後食埋紅豆沙做甜品,我哋都覺得好滿足ε≡ヘ( ´∀`)ノ~

 

 

 

有蒸氣 海鮮石鍋專門店 

地址:尖沙咀天文臺圍5-9號寶軒酒店1樓

 

 

 

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

 


聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: puishanlee0429@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()