因為我成日夜訓,黑眼圈好深呀(〃∀〃),加上成日玩電話,雙眼就更加攰,又中意捽眼,搞到眼紋又多(〒︿〒)~ . 所以我試左VII code Oxygen eye mask 夜間氧眼貼ε٩(๑> ₃ <)۶з

希望用完雙眼變得更有神!


 



VII code Oxygen eye mask 夜間氧眼貼品牌有200年歷史,產自美國,原本得皇室貴族先可以用,但依家人人都可以用到(๑´ㅂ`๑) 

 



 





VII code Oxygen eye mask 一盒有6對眼膜,成份含有植物萃取精華eope,增加細胞吸氧能力,8小時持續保濕,恢復膠原蛋白同彈性(❛◡❛✿) . 

建議一星期用3次為一個療程呀~~

 

 




我覺得最重要係眼膜使用方法好簡單,勁方便,啱晒我呢啲懶人(๑• . •๑),只要瞓之前貼上,第2日瞓醒取下就得!! .

 

 

呢個係未用眼膜前,黑眼圈好明顯,而且眼袋好深,眼部又浮腫!!(;´༎ຶД༎ຶ`)

 

 


 眼膜有層透明嘅啫喱精華,黏性高,貼上係臉上都唔會滑下,貼完涼涼地,感覺都幾舒服(ノ>ω<)ノ好relax呀~


 

 


 . 第二日將眼膜除下,眼膜上既啫喱精華吸收得7788!!ヾ(●゜▽゜●)♡ 


而效果都好明顯呀!!!(๑•̀ㅂ•́)و✧

見到雙眼水嫩左,黑眼圈同浮腫問題都減淡左,眼周嘅肌膚亦都改善咗,超有效呀( ♥д♥)

 


 如果想改善眼部嘅問題,你可以試吓呢款嘅眼膜(=´ω`=)
因為真偽勁方便又有效!


https://www.viicode.com.hk/ .


 

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()