我成日出街食晚,難免多肉少菜,番到屋企懶到連水果都唔想切黎食,所以我既便便唔係日日都有,有時去唔到,難免成日肚脹脹,谷住谷住咁,勁唔舒服呀,但我終於搵到救星ヽ(✿゚▽゚)ノ



 


最近行屈臣氏時,見到有「Have a nice poop 幸福的軟便 」呢個產品,價錢又唔貴($22/1包),心郁郁就買左幾包試下(๑´ㅂ`๑)~

 

 

 

 


「Have a nice poop 幸福的軟便」成份天然,一包已經能幫助排便─=≡Σ((( つ•̀ω•́)つ~


成份有3大天然排便元素:酵素、益生菌及纖維,能令便便形成較大體積,並加快腸道蠕動,仲不含西藥成份,同其他排便產品唔同,佢係冇減肥功效,只係幫助我地更易排便便~~

而且產品冇依賴性,我都好放心用(灬ºωº灬)~



 

 

有時候壓力大同運動不足都會令到排便不暢順,呢個時候可以試下佢(´ΘωΘ`)

 


而且Have a nice poop 幸福的軟便獨立包裝,細細包,好方便帶去旅行,之前我試過去韓國旅行時,幾日都去唔到便便!!比我早D遇見呢個試品既話,個幾日就唔洗咁辛苦(╥﹏╥)


 

產品使用天然配方,如含山梨醇、玉米發酵提取、洋車前子纖維粉末、奇異果香料、聚葡萄糖、麥芽糊精、無水檸檬酸、奇亞籽、大麥草纖維粉末、百香果萃取、二氧化矽、TCI378益生菌、香蕉酵素、鳳梨酵素及蔗糖素等,有效暢順排便便。


 

 

打開包裝就會見到綠色既粉末,加180ml既水,攬勻佢就飲得,早上飲效果就最好,全日就飲番多少少水,咁就有效刺激腸道運動(≧∀≦)ゞ

 

 

飲品味道清新,好重奇異果味,酸酸甜甜,非常易入口,我很喜歡(๑´ㅁ`)!

 

入面仲有奇亞籽,幫助腸道蠕動~

原本我最怕呢類型既產品會有好大陣呢草青味,但佢只有好香既奇異果味!!( • ̀ω•́ )

 

飲完之後,完全冇絞肚或肚瀉既感覺,第二天有微微便意,舒舒服服咁去廁所,便便仲好健康,肚仔再冇谷住谷住(๑•̀ㅂ•́)و✧

 

我個宿便肚仲細左好多!( ♥д♥)


 


我覺得have a nice poop 幸福的軟便效果幾好,下次去旅行前,我都想買定幾包傍下身~



Have a nice poop 幸福的軟便  $22/包 

屈臣氏獨家發售

Facebook: www.facebook.com/haveanicepoop 

Website: www.haveanicepoop.com 


#haveanicepoop #幸福的軟便 #一包出poop #天然不肚瀉 #無瀉藥 #無依賴 #纖維 #益生菌 #酵素 #屈臣氏有售 #便秘


 

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)


聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()