適逢我同男朋友6周年,我地就揀左呢間餐廳一齊慶祝,希望我地繼續同樣甜甜蜜蜜(๑´ڡ`๑)

 

 

 

呢度有得揀8/9個 course,最主要係多左芝士拼盤同主菜唔同,但8個course已經好夠食,每道菜都好精緻,呢餐法國菜食左差唔多3個鐘🤣🤣 

 

 

 

 

 

輕灸北海道元貝,外面半熟,入面就似刺身,新鮮鮮甜!亦有藜麥、三文魚籽做伴碟 

 

 

🐮牛肉他他,牛肉入口即溶,拌勻住洋蔥,加埋魚子醬、金箔、墨魚脆脆,美麗又吸引😝 

 

🍈蜜瓜凍湯,上桌時仲會用乾冰整到出煙,味道清新開胃! 

 

 

 

香煎法國鵝肝 外脆內軟😭😭,鵝油勁香,勁高質!仲有酸酸甜甜既黑醋珠同開心果碎,可以減低油膩感😍 

 

 

黑松露溫泉蛋,用67.5度烹煮既溫泉蛋,伴著芝士片同黑松露片,雖然溫泉蛋只屬半流既狀態,但味道卻很夾☺️☺️ 

 

綠茶雪葩,晚餐中段就有綠茶雪葩,有清味蕾之用😌 


 

 

香煎智利鱸魚,魚肉嫩清,魚湯非常好香,仲將青瓜切成絲狀好似麵咁😋😋 

 

澳洲羊架,半架唔羶仲啖啖肉,包住開心果碎,唔食羊既我仲食左好多啖😭😭😭 

 

 

甜品有得揀伯爵茶芝士蛋糕/panna cotta,香滑而不甜

 

最後仲有#朱古力拼盤,有黑/果仁/熱情果/茶味朱古力,配埋蘋果茶,為呢頓法國菜添上一個句號❤️ .

 

 每道菜既味道同伴碟,都睇得出廚師既用心設計,環境有情調,難怪我當日去食都full Booking😗😗

 

 

 

 8 course tasting menu $980

 

Amina Modern European 

地址:尖沙咀廣東道82-84號流尚坊8樓全層

 

 

想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)


聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet | Girlab

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()