好開心之前可以參加呢個Workshop,可以自己整冰,平時已經好鍾意去呢間甜品店食冰😍😍

伯爵茶呀、豆腐味、仲有好多味都好好食😍😍冇諗過可以有機會整自己想食嘅味道😍😍😍😍😍😍

 

我地預先設計好自己既冰既味道同樣式,之後就試下去整 ^3^

 


 

 

 

冰都係日本既水黎整,所以特別純正~

 

用個碗仔接住D冰,然後再用手按成小山丘狀~~

但同時唔可以太大力~

 

咁就完成左第一碗冰,不過呢碗冰係比我地練習姐XD

 

呢次先係真XD

因為想個底部係士多啤莉味,所以就要預先唧D醬~

 

 

 

睇下我幾認真,都似模似樣XD

 

 

 

 

 

我呢個作品叫Rabbit garden🐰🎀

個頂係用cream同櫻花朱古力整成嘅兔仔,冰既味道分別有櫻花味、豆腐味、芒果味、同埋士多啤梨味,入面仲有好多嘅白玉同埋啫喱🤣🤣😂

 

不過我覺得個冰都幾難整,因為要控制好個方向,如果我喺度做嘅話,我諗啲客人只可以食到變晒水既冰🙈🙈

 

多謝Retty既邀請~

 

Shari Shari Kakigori House 氷屋

地址:中環蘇豪士丹頓街47號地舗


想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()