close

旺角哈利波特主題cafe🔮 Cafe用左哈利波特 做主題,仲可以借魔仗黎影相,我原先會覺得呢啲Cafe嘢食都會麻麻哋,但味道都比我想像中嘅好,不過要預先book位同埋唔會坐得好耐😂

 


 

 

 🦁暴暴吞 $48 

係芝士黑松露煙肉薯條,薯條非常厚肉,上面有好多芝士,焗得幾香,不過黑松露味就欠奉☺️ .

 

🦖烏克蘭鐵肚皮龍 $88

 

軟殼蟹意粉香口,意粉腍身,用左白汁做調味,味道也不致於太單調,軟殼蟹我反而覺得有啲腥🤔 .

 

 

 🐷暴走矮豬怪 $138

 

黑毛豬油脂香,肉質嫩,略嫌肥左啲啲同埋多咗啲根,點上香草汁就唔會膩,旁邊既紫薯分類帽好可愛🎩 .

 

🍹愛情魔藥 $55 🍹幸運魔藥 $55

 

飲品分別係芒果味同士多啤梨味乳酸,兩款味道都好相似,覺得幾好飲,唔會好似藥水味😝😝

 

 

最主要既影相位就係呢度~~

 

打到呢度,我要去番學喇,byebye haha

 

 

9 3/4 cafe
地址:旺角煙廠街9號興發商業大廈4樓404室


想知多d有咩好食好玩同扮靚既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram:nanapuishan|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()