我本來係麻麻地中意食餃子,但受到男朋友既影響,我都愈黎愈中意食餃子,一個人食20隻灣仔xx水餃係完全冇問題!正好屋企樓下有呢間餃子店,又平又好食!

 

 

餃子只有3款款式,有雲耳椰菜肉餃、韭菜肉餃同白菜肉餃。我地就揀左雲耳椰菜湯餃喇。


 

雲耳椰菜肉餃 $40/10隻 

 

$40黎講好抵食,隻隻都好大隻同足料,餃子大隻過隻匙羹呀~食一碗就好飽lu

餃子皮薄適中,餡料豐富,仲好juicy,但我覺得啲餡咸左小小,記得上次黎食好似冇咁咸架><

 

湯底係野葛菜生魚豬骨湯 ,有鮮甜既魚鮮味 ,飲落好清,正好中和番餃子既咸味,男朋友仲清左半碗湯呢!

 

 

 

除左湯餃,我地都有叫佢地既煎餃!

 

 

雲耳椰菜煎餃 拼 韭菜煎餃 $41/10隻 

餃子煎到金黃香脆,皮薄既關係就脆卜卜,入面就好juicy,味道方面,我較喜歡濃味既韭菜煎餃,店員好有心機將啲餃子砌到成朵花咁!

 

 

而小缺點就係煎餃好油,忍唔住係咁印紙巾~個人比較推薦健康啲既湯餃呀!😋

 

聽講太子分店大排長龍,我去幾次都係長沙灣分店,唔洗等位~

 

餐牌

 

餐廳資料:美味餃子店 

地址:長沙灣元州街497號地舖
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()