今次放工同朋友去左旺角行街,我地就揀左係JC Room食晚餐~~


我地分別揀左2個 Dinner set,有餐湯、主菜、咖啡/茶。


點完冇幾耐就送左個麵包籃,餅乾條點住沙律醬食比較開胃,麵包我就留番點湯食~

 

 


餐湯係蘑菇湯,口感順滑,足料又好味!

 



虎蝦黑松露忌廉汁闊條麵 $168 (Set dinner)

 


呢個係店員介紹,果然唔錯~虎蝦有2大隻,已經開左邊,食落都幾彈牙!闊條麵掛滿濃郁細膩既忌廉汁,加上香噴噴既黑松露,真係好好食,而且忌廉汁唔會太漏。


食食下諗住,如果有D菇就好喇,多D口感,而且我個人係非常中意食菇。

原來闊條麵底下有好多菇菇,呢碟忌廉汁闊條麵完成岩晒我既口味~




醬烤西班牙黑毛豬仔骨伴菜絲沙律.炸粗薯條 $188 (Set dinner)



豬仔骨份量都唔少,有3大條。味道好惹味,肉質腍身,好輕易就切得開同骨肉分離。配住熱辣辣既粗薯條真係好吸引呢!


 


伯爵茶焦糖燉蛋 (+$25)


想食甜品,加左$25要一個伯爵茶焦糖燉蛋。伴碟有好靚既士多啤莉花,焦糖燉蛋外脆內軟滑,質地creamy且帶有濃濃既伯爵茶香!



薄荷特濃朱古力 (+$19) 特濃朱古力 (+$18)




餐牌

 

 


 

餐廳資料:JC Room
地址:旺角廣華街2-20號翠園大樓二期地下5號舖

__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()