close

每次行世貿,都一定見到牛涮鍋出面大排人龍,今次終於同朋友排隊去食喇。其實都等左一段時間先有位,但大家傾下計行陣街時間就好快過。

 

 

牛涮鍋晚市主打90分鐘日式火鍋放題,價錢由依據揀既套餐而有所不同,價錢由$158-$388。今期做緊鹿兒島夏祭既推廣,有得食鹿兒島豚肉,所以同朋友揀左2個套餐A($258),包左6款肉任食,有鹿兒島豚肉丹麥豚肉美國雞腿肉美國進口牛肉美國上級進口牛肉美國特上牛小排

 

 

 

 

 

湯底我揀左蕃茄湯之餘,我仲揀左新既花見湯湯底。

 

 

 

一上湯底就覺得花見湯好香,見到入面用左櫻花蝦、火腿、娃娃菜等食物烹調,湯底味道幾湯甜,之後我地就係咁叫肉食喇。

 

個人幾推介鹿兒島豚肉同美國特上牛小排!

 

美國特上牛小排,牛味幾濃架,而且淥完唔會好韌同鞋恰恰。

 

 

 

 

朋友唔食牛,自己就ko左兩碟牛~~

 

 

 

 

 

鹿兒島豚肉大小平均,豚肉薄切,淥一陣就食得,豚肉肉質爽口鮮甜,唔錯呀!

 

 

 

 

 

每碟肉類既份量唔算多,所以我地一共食左2碟牛肉,3碟豚肉。我地既食量真驚人xd

 

 

之後就拎埋其他食材打邊爐!配料一眼睇晒,其實都不外乎丸類同菜類~

 

有年糕、蕃茄、麵等~

 

有沙律吧,可以狂食菜~

 

有稻庭烏冬,加埋芝麻醬就正呀!!

 

 

 

 

 

 

餃子同芝士魚蛋同超正~~仲有麻吉燒都係我最愛呀~~

 

 

 

飲品機,除左汽水外,仲有芒果汁、蘋果汁等…

 

 

 

而每一次食呢d放題我最期待既環節就係食甜品喇!

 

甜品有泡芙、大福、紫薯芝士蛋糕等!乳酪雪糕仲多左蜜瓜味,好清新同有驚喜。

 

 

最後送左個手機支架比我地,好似黎食「鹿兒島夏祭放題」都會每人送一個。

 

我覺得牛涮鍋既食物真係唔錯,不過食得晒先好叫,唔好浪費食物:)

 

 

餐廳資料:牛涮鍋 
地址:銅鑼灣告士打道280號世貿中心3樓309-310號舖

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()