close

聽過好多人介紹過品香樓,終於有機會同屋企人黎食呢間充滿香港風味既小菜館喇,一大班人最岩就係叫餸食飯喇~夜晚10點先到,但依然好旺場!夜晚食野固然肥,但對於眼前如此邪惡既野食又點忍到手呀,款款野食好惹味呀~

 



南乳雞中翼$38

雞翼好大隻,但得4隻唔夠我地分呀~~


XO醬蘿蔔糕$31

份量少左D呀,蘿蔔糕後勁帶辣,很惹味!




鍋貼芝麻蝦$82

勁多肉鬆,蝦多士香脆不油膩,可以再encore



黃金花枝$88

椒鹽魷魚味道已經不錯,呢客黃金花枝更勝一籌,加左咸蛋黃關係,咸香飄溢,令我食唔停口,不過底部非常油呀~



避風塘生蠔$98

 

外層金黃,生蠔炸到脹卜卜,雖然非常熱氣,但都食唔停口呀~


椒鹽豆腐$78

第一碟比我地時,個豆腐炸到燶晒,個樣黑到似豆腐乾,真係唔明點解都會拎出黎比客人食,係咪想搏D客唔識燶晒都比人食?
好彩佢地都肯整過一碟比我地~豆腐外脆內嫩,不錯~



食左咁多熱氣野,要食番D菜緩和下。

金銀蛋白菜仔$78

 

 乾扁四季豆


豉油皇炒麵$55


朱古力$21

見到每一榙都有叫呢杯朱古力,仲有pat cream係上面,夠晒邪惡,朱古力味都好濃,好中意呀!


餐牌

 

 

 

 

 

 

 

餐廳資料:品香樓中西風味餐廳 
地址:石硤尾南山村南豐樓平台商場 204-205平台及210-213號平台

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請/合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana  |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()