牛油果成為左近年熱棒既食材,牛油果有好高既營養價值,會為我地帶來飽肚感,降低食慾。它有豐富既維他命 C、 E、 K,而且一個普通的牛油果就有13克纖維,幾乎佔有我們一日所需的一半纖維。甚至台灣還把牛油果稱為幸福果,寓意食左不但健康而且又有滿湖的幸福感。很高興我可以在這間cafe嘗到可口的牛油果牛奶沙冰及pizza,比佢地既牛油果野食所吸引呀!!

 

餐廳以木系做主題,氣氛尚算寧靜,6點幾黎到時唔多人,但7點幾已經好多人,如果想黎食,最好卜定位呀~~

 

 


我地叫左5樣野,第一樣想介紹就係牛油果沙冰喇~~


鮮牛油果牛奶沙冰$52

 

牛油果沙冰好好味,牛油果味突出,,牛奶味都好濃,兩者相輔相乘,口感好rich同creamy,飲得到係好足料架,即使唔中意食牛油果既朋友都飲左大半杯


炸薯條配蜜糖芥末醬$48


薯條夠香脆,食到最尾都唔會變成淋pat pat,芥末醬小左D呀,中意芥末醬既我我覺得唔夠。不過唔夠芥末醬可以問店員拎,我覺得如果醬汁可以比多D,店員可以唔洗行多次呀~



野生什菌意粉配黑松露汁$88

 


黑松露意粉正正常常,味道好香,意粉彈牙,但有好多我中意食既菇菇

 


牛油果蟹肉車厘茄比薩$118

 


仲有個牛油果蟹肉pizza,好足料,滿滿既三文魚籽同蟹肉,牛油果既清配咸咸地既蟹肉又幾夾,口感亦因為三文魚籽而豐富左,pizza係薄脆底,唔會太飽濟。


加多$25配特色蛋糕

 係朱古力咖啡芝士蛋糕,擺碟一D都唔hea,咖啡味好濃,但就好厚實,我同朋友淨係ko左大半件咋~~


 

 

呢間cafe我好滿意呀,而且都幾爆場,同朋友都想再飲既牛油果沙冰呀~~


餐牌

 

 

 

餐廳資料:Coffee Talks 
地址:旺角洗衣街167-175A號嘉德大廈地下2號舖

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

 

聯絡/邀請/合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()