好耐之前都同大家介紹過呢樣產品,太好用關係忍唔住再同大家分享多一次~~

如果你地黎m頭個幾晚流量大,又怕整污糟張床,可以試下用kotex既安心熟睡褲,包到好實架,點翻訓都唔怕。

 

我平時頭個一兩晚,多數會用40cm長既M巾,但有時都會驚住第二日張床單污糟晒,所以呢個產品好幫到我,我都差唔多用左一年,都未試過外漏既情況。

 

起初用時都會好抗拒,覺得好似bb仔用既紙尿片,但用慣左就冇咩野。佢既賣點就係著左Kotex安心熟睡褲,外面唔洗再著內褲,直接著訓覺褲就得。佢仲有2個尺寸分,中碼和大碼,我著中碼已經好夠。

 

背後有介紹穿著同棄置既方法。

 

 

 

 

雖然有時我仲覺得會好似bb仔用既尿片,但Boxer係心心圖案,好可愛❤用完頭一二晚,之後個幾晚可以用番平時用既夜用。背後有個「BACK」字,分左前後,所以著之前要睇下~~

 

而家上facebook可以登記試用,但我普遍都係係萬寧等既連鎖店買試用裝,都係$9.9/2塊咋~~

 

以上純個人感受,希望你地中意我既分享~~

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請/合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()