今日係荃灣接男朋友放工,立即搵下有咩餐廳,原來有一間專門呃like既清新小cafe。平時多數係海壩街附近食野,好少走到會走到愉景新城一帶。今日特登行遠少少,黎到white house食晚餐,,由荃灣地鐵站行左15分鐘左右,我覺得地點有D隱秘,比較難搵呀,不過如果食到好食既野就唔介意啦:)

 

白宮全日早餐($88)

全日早餐都幾豐富,有鮮奶炒蛋、煙三文魚、德國腸、沙律、薯角、薯餅、粟米同焗豆。

 

鮮奶炒蛋好滑,煙三文魚好有心思堆砌成一個花形,薯餅唔似平時食開既炸薯餅,入面係薯蓉,啖啖薯味,再拎去炸,感覺上冇咁油。

 

海膽三文魚籽明太子意粉 ($88)

 三文魚籽粒粒晶瑩剔透,不過我就見唔到海膽喇......意粉creamy好重奶油味,而且夠彈牙,味道上真係唔錯,有三文魚籽增加鮮味同口感,而且木魚絲可以增加咸香。

 

炸魚薯條($58)

炸魚粉漿好薄,魚肉嫩滑,份量幾大,以$58黎講,其實都好抵食。不過我嫌粗薯條炸得唔夠脆口,比較淋身。



蜜糖雞翼($40)

 一共有5隻蜜糖雞翼,蜜糖份量好多,味道似係平時燒野食用既蜜糖,雞翼煮得好入味,男朋友食左4隻,淨係留番一隻比我〒.〒

 

阿凡達梳打(主食+$36)

我揀左藍桔味+青蘋果味,青蘋果味係要用針筒擠出黎,混和2隻色,慢慢調和2隻味,有得玩又有得飲,幾好呀。

 

白宮朱古力(主食+$28)

拉花圖案有好多公仔揀,由美少女戰士到路飛都有呀。只要係揀咖啡/朱古力都可以有拉花圖案。我揀呢杯係朱古力,朱古力味唔太甜,公仔揀左熊大,真係好得意,唔捨得飲。不過我估公仔圖案應該係用模,再撒上可可粉而成。

 

有勁多拉花圖案揀呀~~

 

我覺得餐廳最特別既地方係佢有一個位置可以比人影相呀,有D汽球又有D公仔比人影~~

 

 

 

總括呢間餐廳性價比幾高,可以打卡影相呃下like,小聚會既話可以揀呢間cafe~~~



餐牌

 

 

 

 

 

 

 

 

 

餐廳資料:白宮 
地址:荃灣享和街16號嘉華樓地下D舖

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請:

Email: foodsharingnana@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()