今次我又用左bigdish呢個app,有5折優惠,非常抵食!

其實佢地都brunch set超抵食,但朋友又想食羊架,計計下發覺散叫可以食多D想食既野,半價折後又抵食(要用app),最後我地都係揀左散叫。

 

牛角酥($28)

 


好濃郁既牛油香,香噴噴,而且又好鬆化,外脆內軟,明知呢舊野熱量勁高....食左細半件只好收口 >﹏<

 

法國鮮魚湯($78)

唔似平時飲既中式魚湯,中式魚湯多數都係奶白色,佢呢個魚湯顏色偏橙紅,質地好稀,應該用左蕃茄做底,有啲紅蘿蔔粒、魚粒,飲落會散發一陣淡淡既魚香味,都唔錯。

有塊麵包片可以沾湯食,索晒D湯好正!

 

傳統法國芝士蛋餅($98)

之前食開既芝士蛋餅都係比較濕潤同軟熟,佢呢款蛋餅面頭微焦,質地厚實同煙韌D。雖然冇芝士拉絲既效果,但就勁重芝士味,比較有口感呀。

 唔算太厚,但就好有口感,感覺好實在。

 

香草羊扒($218)


平時好少食羊既我,一於捨命陪君子。呢份羊扒好大份,煎封了外層,保留到肉汁。而且羊扒肥瘦適中,唔太肥膩但就多一份油脂香。佢既羶味岩岩好,所以我食到一件,再重D就我就會頂唔順。

 

亦有D沙律菜同著仔作伴茶,沙律菜用左黑醋汁,所以好開胃呀,尤其係食左咁多肉之後。

 

Btw我係一個極惹蚊既人,起初我坐門口位,一路食野一路隻腳都好痕,發覺咬左好多粒蚊爛,店員都好好,問我要唔要蚊怕水之類既野,下次我再黎一定要著長褲呀>_<。有時真係好中意上環、西環呢D比較慢活既地區,節奏冇咁快,又多一D特色餐廳,相信遲D我會再黎呢度~~

 

餐牌

佢地既brunch set好抵呀~~

 

 

 

 

餐廳資料:Collection De Vignobles 
地址:西環堅尼地城加多近街71號先施西環大廈地下

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請:

Email: foodsharingnana@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()