吸引我去呢間餐廳,就係見到有網上介紹巨型梳乎里,甜品嘛,要放到底才介紹,先講下其他食品~


焗鮮茄豬扒飯多士盒+羅宋湯($68)


平時常常吃多士盒甜品,今次試下咸食多士盒,睇起黎份量幾多。

 

多士厚脆,切完之後唔會塌晒落黎。入面係炒飯,粒粒分明飯量唔多,但食埋多士就好夠飽。個人覺得豬扒預先切好,方便食用。但茄汁就小左D,食到底會乾。底下的多士冇茄汁關係都會覺得dry,所以我就點住羅宋湯黎食~

 

淨魚片頭+雲吞(雙併)($41)

怕一個飯唔夠飽,又留定肚食甜品,所以叫多個淨魚片頭+雲吞。

記得好似每樣3,4粒,魚片頭爽口彈牙,雲吞正正常常~

  

好誇張既朱古力梳乎里($98)

吸引我去呢間餐廳,就係見到有網上介紹呢個巨型梳乎里Σ( ° △ °|||)!!!餐牌搵唔到呢個甜品,好奇問下啦,店員話有之餘,點知原來有朱古力味架,仲有綠茶味 ❤️❤️一定要點點啦~原味就$88,朱古力味就$98。梳乎里一上桌,旁邊既小朋友見到都哇一聲◎_◎


同原味唔同既地方係面層多左朱古力粉,同底層用左朱古力漿整,朱古力味唔太重,如果重啲就好,整體不甜,蛋香味就十足!

很誇張呢,大過我個頭,影左陣相都未塌落黎。

外層甩凹凹凸凸,顏色金黃微焦,入面軟綿幼滑,很鬆軟,可以見到梳乎里分開了上下兩層,上面是用蛋白,底層是朱古力漿,食落再綿密D,四人分就比較好(≖‿ゝ≖)✧

 

冰室環境乾淨光猛,坐得舒適!最估唔到係中式餐廳有西式食品:)

 

餐牌:

 

 

餐廳資料:永興冰室 
地址:太子彌敦道776-778號地舖

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()