每日放工都會經過鵝頸橋街市,見到有間榮記海產專賣墨魚滑同蝦滑,的起心肝買左黎整墨魚餅!墨魚餅既做法同材料都好簡單,想有多d口感,所以加左粟米同芝士。

 

要預備既材料:

1. 芝士 (我用既係芝士片,隨手係雪櫃拎)

2. 粟米

3. 墨魚滑

或者加入自己中意既食材,我買既呢隻墨魚滑本身已經調左味,所以我冇落額外既調味料。

 

墨魚滑則購自鵝頸橋街市榮記海產($45/半斤),墨魚滑有少少呈結冰既狀態,使用前先用了叉按壓

 

 

煮法:

1.      將芝士片切粒粒。

2.      將芝士粒、粟米加入至墨魚滑中,拌勻。

 

3.      墨魚滑放入熱鍋中,煎至兩邊金黃。

4.      拎筷子,開餐!

 

係超級簡單呀!!零技巧,人人都可以煮到。

買番黎既墨魚滑始終冇自己手打咁好食咁彈牙,呢間店算好好,起碼睇得出係真材寊材,冇溝豬肉。不過咁懶既我下次都係會繼續買墨魚滑而唔會手打:P

 

歡迎交流食譜心得~~

__________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦❤

聯絡/邀請:

Email: foodsharingnana@gmail.com

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()