銅鑼灣開左新式點心餐廳,咁岩做緊8折優惠,就同同事去食喇💜

 
▼粉紅玫瑰($29/1件)🌸
想起了美女與野獸,玫瑰包用了紅菜頭汁整,所以呈現美美既粉紅色,有淡淡既玫瑰花香🌹
 

冇睇清楚個餐單,原先我以為佢只係一個玫瑰色饅頭,原來入面係紅豆蓉!喜愛吃甜的,仲可以沾上煉奶食~

▼竹炭芝士汪星人($29/1件)

很可愛既汪星人,黑白相襯,影左好多張相先捨得mip開佢:P


黑色既麵包用左竹炭粉,而餡料就係芝士,腸仔粒同雞肉粒,幾好!

▼農場點心($118) 
可以揀2款蒸點同2款包點

 

南瓜糯米燒賣(2件)左上

南瓜仔既造型,食落似迷你糯米包多過似燒賣><
 

脆皮啤梨(2件)右上

好似咸水角,外層用了綠茶粉,入面係火腿,芝士,口感脆口煙靭,食落外甜內咸,ummm呢款點心不是我的口味>_<

🐱紫薯喵星人(1件)

用左紫薯做餡料,不會過甜,味道天然

🐷叉燒小豬嘜(1件)

係小豬造型既叉燒包,外層比較厚呀>_<

 

小菜方面就叫左2樣野:
玉桂香鴿($38)

佢地d小菜都幾吸引,我就揀左乳鴿喇。細心既餐廳已經幫我地預備好手套,食乳鴿呢D野當然要大口大口用手食先滋味,乳鴿皮脆肉嫩,肉汁juicy~

金絲湯翡翠($79)

 

平時番工少食菜,叫左個菜清清腸胃:P上面係炸金菇,口感特別,上湯夠味!

 
最後叫多個中式甜品收尾:D   桂花陳皮梨($59)
雪梨腍中帶爽,清香得黎潤喉!
 
餐牌

 

 

 

 
 
呢間餐廳好岩相機食先,樣樣點心都好精美,但價錢有dd貴,味道中等唔算好特別,但而家就有全單8折,變相抵食左👅
 
餐廳資料:盈福28 
地址: 銅鑼灣駱克道463-483號銅鑼灣廣場二期5樓
營業時間:星期一至日: 11:30-15:00;18:00-22:30
___________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel
聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    shanna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()